Onze buurt heeft nog geen AED!!
Daarom doe ik een oproep aan alle buurtgenoten van Haagwinde en Koningsvaren om samen een AED voor onze wijk mogelijk te maken. Laten we samen zorgen voor een veiligere buurt. Iedere bijdrage, groot of klein, helpt om dit doel te bereiken.
Mocht het ons niet lukken om voldoende steun te verzamelen, dan blijft onze buurt helaas zonder AED achter. Juist daarom hoop ik dat zoveel mogelijk bewoners willen bijdragen aan dit belangrijke initiatief. 💜
Laatste donaties
Ook een BuurtAED in jouw straat?
Zamel met je buren geld in voor een AED + buitenkast met korting